Dashboard | +Follow
Like A Paradise
Waaa . Banyak nya benda nak tulis :D
Wednesday, August 25, 2010 • 6:19 PM • 0 comments

Fuhhh ! Lame nye tak update blog nie . Haih -_-
Nak cerita pasal apa eh ? Hmm , lagi sejam je nak buka puasa .
Woohoo !:Dhari jumaat nie cuti . Selasa depan pun cuti jugak . Asal lah isnin tak cuti . Haih =,= Takpe2 . Nasib baik ada jugak cuti en ? Huhu . Yes ! Cuti2 Malaysia . Haha :)
Lagi 15 hari nak raya . Cepat nya masa berlalu~

Ha . Pasal result exam pulak . Teruk dowh . Malu . Tapi elok dari yang periksa pertengahan haritu . Huh . Biar je lah .

Hari sabtu haritu , time tengah tengok tv , aku terfikir nak masuk pertandingan melukis poster tu . Aku pun buat lah poster tu .
Lepas tu kan , aku tak daftar pun lagi nama aku kat cikgu . Malam ahad tu punya lah aku risau , aku mesej lah kat miera (miera ni la yang paling kreatif dalam kelas 2rk ni) .
Ingatkan miera masuk . Dia cakap maybe tak boleh kott kalau tak daftar lagi .Aku tanya pulak kat nadhirah . Dia pun cakap macam tu jugak . Aku cerita kat siti . Siti cakap jangan pikir pasal tu . Thanks siti bagi nasihat . Sayangggg kau ♥

Fuhh ! Penat menaip . K lah bye :)

xoxo, The Shining Star



Disclaimer

Hi, im *ur name*. Steal anything what u can steal . bold italic underline strike



« Go back to entries
« Look her profile
« Exchange Link is open
« Anything here

Taggie Board


[!] IMPORTANT [!]


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : YOUR NAME
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google