Dashboard | +Follow
Like A Paradise
I'm sorry Atiqa :P
Thursday, August 26, 2010 • 5:52 PM • 2 comments

Haha . Lupa nak cerita semalam . Semalam alice bawak cicak yang getah tu pergi sekolah . Mula2 tu aku geli jugak . Yucckkk ! Tak lama lepas tu dah tak geli dah . Aku tak tahu pun si atiqa ni geli ngan cicak getah ni . Haha . Apa lagi . Aku , siti and the gang pun kena kan lah si atiqa nie . Haha . Best gila dowh kenakan dia . Dia melompat sana sini auww . Haha . Lawak :D

p/s : Atiqa , sorry . Haha . Aku just nak main2 je . Best tengok kau menjerit . Haha :P Aku cadang nak letak gambar cicak tu ngan kau , tapi aku geli lah . So ,nasib kau lah . Haha :D

Jam kat pc aku nie menunjukkan pukul 5:57 petang . Ini bermakna , lagi sejam setengah je nak buka . Weehoo :)

Hari ni mak masak rendang ayam . Bau mak masak pun dah buat aku terliur . Nyum2 :P

K la . Chow dulu . Bye :)

xoxo, The Shining Star



Disclaimer

Hi, im *ur name*. Steal anything what u can steal . bold italic underline strike



« Go back to entries
« Look her profile
« Exchange Link is open
« Anything here

Taggie Board


[!] IMPORTANT [!]


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : YOUR NAME
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google